Administratiekantoor in regio Gemert

Ben jij op zoek naar een administratiekantoor in de omgeving van Gemert, omdat je al je financiële zaken op orde wil hebben? Van Lierop Adviseurs en Accountants (onderdeel van FIERS Groep) kan jou helpen met alles op het gebied van finance. Wij zijn al 20 jaar actief in de regio en hebben al vele bedrijven in Gemert geholpen met alles op het gebied van HR, finance en natuurlijk accountancy. Van Lierop Adviseurs en Accountants kan jou hierin compleet ontzorgen en ervoor zorgen dat je alles op het gebied van finance goed geregeld hebt.

Wij zijn jouw sparringpartner op het gebied van de administratie, bedrijfsadvies en ondersteunen MKB bedrijven onder andere met vraagstukken op het gebied van belastingen, jaarrekeningen en administratie. Naast een kloppende jaarrekening en goede administratie, denken we graag met je mee om kansen te benutten en jouw ondernemers ambities te realiseren.

Opstellen en bespreken van de jaarrekening

In een jaarrekening vind je de cijfers van het afgelopen jaar. De financiële overzichten gaan uiteraard over het verleden, maar wij vinden het juist heel belangrijk om ook met jou stil te staan richting de toekomst. Van ons wordt verwacht dat wij ons aan wet- en regelgeving houden, maar je kan van ons een pragmatisch een hands-on aanpak verwachten.

Wij maken gebruik van optimale automatisering van de administratie, waardoor wij de meeste gegevens van de jaarrekening uit de online software halen. Dit zorgt ervoor dat je optimaal ontzorgd wordt.

Tijdens het bespreken van de jaarrekening nemen wij de belangrijkste aandachtspunten met je door. We kijken hierbij niet naar alle details, maar proberen je in hoofdlijnen en in begrijpelijke taal hierin mee te nemen. Wij zijn je sparringpartner en denken graag mee in zaken die jou als ondernemer bezighouden.

Ben je een ondernemer in omgeving Gemert en op zoek naar een administratiekantoor? Wij zijn veel meer dan dat. Lees hier hoe wij Wiegers XL uit Asten hebben mogen adviseren. Of neem direct contact op met een van onze collega’s voor een kennismakingsgesprek.

Administratiekantoor in omgeving Gemert

Financiële administratie is naar onze mening veel meer dan alleen financiële cijfers. Wat voor veel ondernemers wordt gezien als vervelende en moeilijke taken, zien wij als een leuke uitdaging om alle financiële cijfers op orde te krijgen. Daarnaast willen we je voorzien van eerlijk en betrouwbaar advies. Dit zorgt ervoor dat de financiën van je bedrijf in goede handen zijn, zodat jij je volledig kunt richten op het runnen van de onderneming.

Wij kunnen je helpen met de volgende werkzaamheden: financiële administratie voeren, jaarrekening opstellen, fiscaal advies, fusie- en overnamebegeleiding en het maken van een financiële planning.

Administratiekantoor in Gemert nodig? Neem contact op met van Lierop Adviseurs en Accountants

Wij zijn veel meer dan alleen een administratiekantoor. Van Lierop Adviseurs en Accountants is een advies- en accountantskantoor actief in de regio Gemert en omstreken. Met 20 jaar ervaring zijn wij inmiddels uitgebouwd tot een volwaardig full service kantoor met 70 medewerkers. Onze medewerkers hebben allen een eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij een breed scala aan diensten aanbieden. Denk hierbij aan financiële administratie, accountancy, bedrijfsadvies, salarisadministratie, HR-diensten en meer. Onze professionals nemen al het werk uit handen, zodat jij 100% kunt focussen op het ondernemerschap.

Benieuwd hoe wij klanten uit Gemert en omstreken verder ondersteunen op het gebied van accountancy? Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek op locatie. Wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden en beantwoorden al je vragen.

Ik had altijd gedacht dat ik rond mijn 60e jaar langzaam een opvolger zou moeten zoeken. Helaas liep dat anders. Door mijn plotselinge ziekte in 2016 moest het roer om.

Hendrik Wiegers, Wiegers XL

Door mijn spierziekte kwam onze successtory tot stilstand. Van Lierop zocht binnen korte tijd samen met ons naar een oplossing.

Van Lierop verdient wat mij betreft 100% aanbeveling. Er zijn hier vaker grotere, bekende(re) kantoren op gesprek geweest. Het argument is dan: stap over naar ons, wij zijn groter. Waarom zou ik dat doen? Van Lierop heeft ons werkelijk in alles zo goed bijgestaan. In goede tijden, tijdens de groei van ons bedrijf, maar ook tijdens mijn ziekte. Dat vertrouwen is mij heel wat waard.

 

Ze hebben werkelijk alles geregeld van een vof naar een bv en de bv’s vervolgens weer gesplitst. Ze adviseerden ons over slimme structuren om belasting te besparen. Op den duur heb je behoorlijk wat dividend opgebouwd en daar plukken we nu de vruchten van. Een groot voordeel is ook dat ze hele korte lijnen hebben met de notaris om de hoek. Zij geven een voorzet en alles is zo geregeld.

 

Mijn twee dochters hadden geen interesse in de overname van het bedrijf. Mijn neef, die al enige tijd binnen het bedrijf werkte, had heel veel zin het bedrijf over te nemen. Er is een prijs gemaakt en er is en goede regeling getroffen. Ik ben beschikbaar voor raad en daad. In de praktijk betekent dit dat hij iedere dag nog even belt met een aantal vragen. Ik ben zowel aandeelhouder als investeerder. Dit is voor mij heel prettig, omdat ik zo betrokken blijf bij het bedrijf.

 

“Wij volgen heel goed wat er speelt in de markt en wat de trends zijn. Spullen importeren is onze kracht. Daarnaast kan ik nog steeds reizen maken naar India en Indonesië voor onze eigen productlijnen”

 

Achteraf gezien is het beste advies van Robert geweest om ons geld in panden te investeren. Mijn vrouw twijfelde: “moeten we daar nu wel ons geld in stoppen?” Achteraf blijkt nu dat hij echt aan de langere termijn dacht en dat heeft voor ons heel goed uitgepakt. Ik wist toen nog niet dat ik op mijn 56e ziek zou worden. De panden zijn nu ons pensioen. Over een jaar of tien kunnen wij ze weer verkopen. Financieel zijn de zaken goed voor ons geregeld. Daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken.

 

Lees hier een ervaring van onze klant

Veelgestelde vragen

Bedrijven vinden financieel beheer regelmatig vervelend. De ondernemer wil zijn energie in het bedrijfsleven steken. Van Lierop Adviseurs en Accountants kan in tegenstelling tot andere administratiekantoren in de regio Gemert ondersteunen met verschillende diensten.

  • Wij verzorgen alle accountancy werkzaamheden, zoals: jaarrekeningen, belastingadvies, financieel advies, inkoopcontrole en financiële planning.
  • Van Lierop Adviseurs en Accountants is onpartijdig en geeft jouw organisatie betrouwbaar en eerlijk advies.
  • Met 20 jaar ervaring in Deurne zijn we uitgegroeid tot een full-service kantoor met 70 experts.