Administratiekantoor in regio Someren

Ben jij op zoek naar een administratiekantoor in de omgeving van Someren, omdat je al je financiële zaken op orde wil hebben? Van Lierop Adviseurs en Accountants (onderdeel van FIERS Groep) kan jou helpen met alles op het gebied van finance. Wij zijn al 20 jaar actief in de regio en hebben al vele bedrijven in Someren geholpen met alles op het gebied van HR, finance en natuurlijk accountancy. Van Lierop Adviseurs en Accountants kan jou hierin compleet ontzorgen en ervoor zorgen dat je alles op het gebied van finance goed geregeld hebt.

Wij zijn jouw sparringpartner op het gebied van de administratie, bedrijfsadvies en ondersteunen MKB bedrijven onder andere met vraagstukken op het gebied van belastingen, jaarrekeningen en administratie. Naast een kloppende jaarrekening en goede administratie, denken we graag met je mee om kansen te benutten en jouw ondernemers ambities te realiseren.

Opstellen en bespreken van de jaarrekening

In een jaarrekening vind je de cijfers van het afgelopen jaar. De financiële overzichten gaan uiteraard over het verleden, maar wij vinden het juist heel belangrijk om ook met jou stil te staan richting de toekomst. Van ons wordt verwacht dat wij ons aan wet- en regelgeving houden, maar je kan van ons een pragmatisch een hands-on aanpak verwachten.

Wij maken gebruik van optimale automatisering van de administratie, waardoor wij de meeste gegevens van de jaarrekening uit de online software halen. Dit zorgt ervoor dat je optimaal ontzorgd wordt.

Tijdens het bespreken van de jaarrekening nemen wij de belangrijkste aandachtspunten met je door. We kijken hierbij niet naar alle details, maar proberen je in hoofdlijnen en in begrijpelijke taal hierin mee te nemen. Wij zijn je sparringpartner en denken graag mee in zaken die jou als ondernemer bezighouden.

Ben je een ondernemer in omgeving Someren en op zoek naar een administratiekantoor? Wij zijn veel meer dan dat. Lees hier hoe wij ’t Jagerhuis uit Lierop hebben mogen adviseren. Of neem direct contact op met een van onze collega’s voor een kennismakingsgesprek.

Administratiekantoor in omgeving Someren

Financiële administratie is naar onze mening veel meer dan alleen financiële cijfers. Wat voor veel ondernemers wordt gezien als vervelende en moeilijke taken, zien wij als een leuke uitdaging om alle financiële cijfers op orde te krijgen. Daarnaast willen we je voorzien van eerlijk en betrouwbaar advies. Dit zorgt ervoor dat de financiën van je bedrijf in goede handen zijn, zodat jij je volledig kunt richten op het runnen van de onderneming.

Wij kunnen je helpen met de volgende werkzaamheden: financiële administratie voeren, jaarrekening opstellen, fiscaal advies, fusie- en overnamebegeleiding en het maken van een financiële planning.

Administratiekantoor in Someren nodig? Neem contact op met van Lierop Adviseurs en Accountants

Wij zijn veel meer dan alleen een administratiekantoor. Van Lierop Adviseurs en Accountants is een advies- en accountantskantoor actief in de regio Someren en omstreken. Met 20 jaar ervaring zijn wij inmiddels uitgebouwd tot een volwaardig full service kantoor met 70 medewerkers. Onze medewerkers hebben allen een eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij een breed scala aan diensten aanbieden. Denk hierbij aan financiële administratie, accountancy, bedrijfsadvies, salarisadministratie, HR-diensten en meer. Onze professionals nemen al het werk uit handen, zodat jij 100% kunt focussen op het ondernemerschap.

Benieuwd hoe wij klanten uit Someren en omstreken verder ondersteunen op het gebied van accountancy? Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek op locatie. Wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden en beantwoorden al je vragen.

Nu we 45 zijn en de zaak al enige tijd goed loopt, ga je nadenken, zouden we over tien jaar kunnen stoppen met het bedrijf? Hoe ziet dat er dan uit?

Ad en Gabriël de Groot, 't Jagerhuis

Van Lierop heeft ons geen luchtkastelen voorgeschoteld, maar een reëele uitwerking gegeven van ons inkomen en vermogen nu en later. Mijn vrouw Gabiël en ik hebben er echt een relaxed gevoel aan overgehouden.

 

Alle mogelijke gebeurtenissen zijn voor ons doorgerekend. We hebben nu inzicht van hoe het eruit ziet als we doordraaien zoals we altijd gedaan hebben. Deze bevestiging heeft ons veel rust gegeven.

 

Gastvrijheid en plezier staan bij ons voorop en kermis en carnaval zijn best wel een behoorlijke opgave voor ons. Een terechte vraag die Bob ons stelde: “Heb je dat allemaal wel nodig? Jullie draaien buiten die dagen om al goed, dus is dat alle stress wel waard? Waarom zou je je druk maken om iets wat niet het hoofddoel van jullie bedrijf is?”

 

“Door de goede basis die we hebben gelegd, weten we dat we in crisistijd ook kunnen accepteren dat het wat minder is. Wij hebben geen paniek en dat is wat waard.”

 

Onze huwelijkse voorwaarden en ons testament zijn ook direct doorgelicht. Wij hadden totaal niet in de gaten dat deze niet meer afgestemd waren op onze huidige situatie. We hebben kinderen en de zaak is gegroeid. Bob legt in ‘gewone mensen taal’ uit waarom er bepaalde aanpassingen nodig zijn. Er is een kort lijntje met de notaris en alles wordt voor ons geregeld. Klasse!

Lees hier een ervaring van onze klant

Veelgestelde vragen

Bedrijven vinden financieel beheer regelmatig vervelend. De ondernemer wil zijn energie in het bedrijfsleven steken. Van Lierop Adviseurs en Accountants kan in tegenstelling tot andere administratiekantoren in de regio Someren ondersteunen met verschillende diensten.

  • Wij verzorgen alle accountancy werkzaamheden, zoals: jaarrekeningen, belastingadvies, financieel advies, inkoopcontrole en financiële planning.
  • Van Lierop Adviseurs en Accountants is onpartijdig en geeft jouw organisatie betrouwbaar en eerlijk advies.
  • Met 20 jaar ervaring in Deurne zijn we uitgegroeid tot een full-service kantoor met 70 experts.