Veelvoorkomende personeelsvraagstukken

Heb je te maken met een reorganisatie, een langdurig ziekteverzuimtraject of een disfunctionerende medewerker? Of heb je moeite om die ene vacature in te vullen?
Ieder bedrijf met personeel krijgt vroeg of laat te maken met dit soort personeelsvraagstukken. Als ondernemer wil je vooral ondernemen: doen waar je goed in bent! Goed personeel is daarbij een doorslaggevende factor. Daar komt meer bij kijken dan je denkt.

Alle personeelsvraagstukken die je als ondernemer hebt, zijn vanuit Van Lierop Adviseurs en Accountants ondergebracht bij zusterbedrijf SEP.

Waar kunnen wij je mee helpen?

SEP regelt alles voor jou als MKB ondernemer op het gebied van salaris en personeel. Onze SEP’ers geven niet alleen adviezen, maar voeren ze ook daadwerkelijk uit. Zo zetten we samen ‘de volgende stap in werkgeverschap’.

Je kunt altijd rekenen op een HR-professional met de juiste kennis en ervaring voor jouw specifieke vraagstuk. Wij kunnen deel uitmaken van je team óf zijn juist inzetbaar voor een project of adviesvraagstuk. Zo heb je als ondernemer altijd een volwaardige HR-partner voorhanden, zonder dat je meer dan de noodzakelijke kosten maakt.

 

Ze kunnen erg snel schakelen en ontzorgen ons volledig

Marc Swinkels, Swinkels Zachtfruit

Als het seizoen begint, werk ik veel met seizoensmedewerkers. Ik heb er bewust voor gekozen om hen in loondienst te nemen. SEP kan op dat moment erg snel schakelen en verzorgt in een kort tijdsbestek voor alle arbeidsovereenkomsten een correcte plus tijdige salarisadministratie.

 

Wij hebben veel persoonlijk contact. Zo houden ze een gevoel bij je bedrijf. Ze zijn ’to-the point’ en halen eruit wat erin zit. 

 

Helemaal zoals het hoort en wij zijn tevreden”.

Lees hier een ervaring van onze klant

Ondernemersvraag die aansluit bij deze dienst